środa, 23 września 2015

Aż po sufit!

Długo czekałem na takie wieści, ale warto było. Morfologia nienaganna, wszystkie posiewy ujemne, moja forma - kwitnąca! Apetyt dopisuje, samopoczucie dobre jak przed przeszczepem. Albo i lepsze! W piątek, jeśli nic nie wywinę (obiecuję być grzeczny!), wracam do domu. Nareszcie!!!
Konsultacja neurologiczna również przebiegła pomyślnie. Wprawdzie mam obniżone napięcie mięśniowe i spore "plecy" w stosunku do rówieśników, ale po tym wszystkim co przeszedłem, to naprawdę nie jest źle. Wszystkie odruchy prawidłowe. Porehabilituję się trochę i będę chłop jak dąb.
Wisienkę na torcie zostawiłem jednak na koniec. Wyniki choroby resztkowej, na które czekałem dwa miesiące, nareszcie przyszły. I co, i co? Nie wykazały ani odrobineczki nowotworu w moim szpiku!
Huk kamienia, który spadł mi z serca pewnie było słychać nawet w Głogowie! Mam ochotę skakać z radości aż po sufit! Hurra, hurra, hurra!!!

14 komentarzy:

  1. Super !!! Dzielny chłopak :) Aż łza szczęścia zakręciła się w oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszych wieści nie mogło być! Cudownie Wiktorku :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny cud do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. huk było czuć bo zatrzęsło!!!!
    Ty Mały Cudzie! Gratulujemy!
    Włosy na głowie mi się jeżą ze wzruszenia! Strasznie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wieści!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię !!Dziękuję za takie wieści :)
    Ciocia Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!:))) az po sufit!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże co za cud wszyscy się cieszymy i skaczemy ponad gwiazdy😃 silny chłopak!😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, gratuluje.Jesteś niesamowitym zuchem,całuje i mocno ściskam.Hura,hura jesteście wielcy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skacz kochany skacz aż do nieba bo sufit za nisko przy twoim szczęściu -jestem pełna podziwu jak sobie poradziłeś ze wszystkimi przeciwnościami. Pa pa powodzenia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulujemy! :) czekamy na Ciebie w Głogowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tego się trzymać! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  13. No i tak trzymać mały wielki zwyciezco :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna wiadomosc ucalowania dla ciebie i twojej dzielnej mamy jestes najlepsza mama jaka znam a ty wojowniku wracaj do glogowa do siostry wszyscy na ciebie czekaja pozdrawiamy cala rodzinke:)

    OdpowiedzUsuń