wtorek, 7 listopada 2017

List



Czasem w naszym życiu dzieje się coś, czego nie można pozostać bez echa..
W tym przypadku był to list.
Für mich.
Von Ihr.
Od mojej dawczyni szpiku. Mojej Dawczyni Życia.
Kilka ciepłych zdań.
Ogrom emocji.
Uczucia nie do opisania słowami.
Ona gdzieś tam jest. Myśli o mnie. Ciekawi jak wyglądam, jak się czuję..
Nawet nie wie, że ratowała moje życie dwa razy..
Mam nadzieję, że kiedyś będzie dane nam się spotkać.
Moją genetyczno bliźniaczko.
Moja wybawczyni.

Dziękuję Ci.





Wiele osób nie ma tego szczęścia co ja i wciąż szuka genetycznego bliźniaka. 
Może to TY możesz uratować komuś życie?
https://www.dkms.pl/pl/zostan-dawca

3 komentarze:

  1. To wielkie wyróżenienie od losu móc komus pomóc w taki sposób, dzięki takiemu blogowi jak Twój zarejestrowałam się w DKMS. ŻYCZĘ Z CAŁEGO SERCA ZDROWIA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiktorku, Twoją historię opowiedziała mi pewna Pani, którą spotkałam pod drzwiami MR w DCO we Wrocławiu. Jak tu zagląda i to przeczyta, to ją pozdrawiam. Ciekawe, czy mnie pamięta?
    Opowiedziała mi, że jesteś WIKTOR ZWYCIĘZCA. Wszystko się zgadza.
    Od tamtej pory zaglądam, co u Ciebie.

    Życzę Ci i Twojej Rodzinie zdrowych Świąt.

    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiktorku z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę Ci wszystkiego najlepszego a przede wszystkim dużo, dużo zdrowia i szczęścia ��

    OdpowiedzUsuń