poniedziałek, 23 marca 2015

C U D O W N O Ś Ć

Jeszcze to do mnie nie dociera. Wydaje się zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe. Czy może mnie ktoś uszczypnąć? Najzwyczajniej w świecie nie wierzę..
Dostałem przepustkę! Jutro będę w swoim domku! Będę spał w swoim pokoiku, swoim łóżeczku, na swojej podusi, przykryty swoją kołderką...
Będzie prawie jak dawniej.. Z mamą, tatą i siostrą..
Aż boję się cieszyć... Jeśli będę się spisywał, to przez najbliższy miesiąc będę dojeżdżał na chemię do Wrocławia, a później najzwyczajniej w świecie wracał do swojej dziupli!
Jeśli to sen, to proszę, nie budźcie mnie..

15 komentarzy:

  1. Cudownie!! Zuch chłopaczek. Oby tak dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Huraaa ! wiedziałam, że tak będzie ;) trzymam kciuki jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niespodzianka dla wszystkich. Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Chlopaku!!

    OdpowiedzUsuń
  5. boskooooo:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczypu, szczyp ;) to nie sen! Cudowna wiadomosc. Baaaardzo sie ciesze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale radość !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WIEDZIAŁAM, WIEDZIAŁAM, WIEDZIAŁAM........

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa! pięknie! czekamy na zdjęcie szczęśliwego Wiktorka w domku!

    OdpowiedzUsuń
  10. no i tak powinno być,,,,superrrrr najlepsza wiadomość jaka mogła przyjść,,,czekamy na newsy z domku::)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wiadomość!!! Agata zasługujecie na takie chwile jak najczęściej. Tak jak już kiedyś pisałam będzie dobrze nie ma innej opcji. Jesteś cudowną matką i chyle Tobie czoła! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza wiadomość! Oby tak dalej Maluszku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blagamy o zdjecia :-) cudowne wiesci.

    OdpowiedzUsuń
  14. i oby te wizyty w szpitalu nie były za częste! Cudowne wieści! Zdrówka!! i powrotu do "nudnej" codzienności życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowność !!Wracaj do zdrowia mój dzielny RYCERZU !!
    Iza

    OdpowiedzUsuń