piątek, 10 lipca 2015

Boli..


Mówiłem, ze boli? Kłamałem. Mnie nie boli, mnie na*** [tu wstaw najbardziej niecenzuralne slowo jakie znasz]. Przechodzę na wlew ciągły morfiny.. Dlaczego taki mały człowiek jak ja musi znosić tak duzo? Opadam z sil..









aktualizacja: Morfinka to morfinka. Wciąż czuję się kiepsko,ale o niebo lepiej niż przez ostatnie kilkanaście godzin! Co z tego,ze gorączka? Co z tego,ze muszą mi przetoczyć i plytki i krew? Przynajmniej ból nie rozrywa mnie od środka . Resztę jakiś zniosę..









aktualizacja 2: Nie jest lepiej.. Ból wygrywa nawet z morfiną.


dlaczego ja???
dlaczego to tak boli???
za jakie grzechy????

8 komentarzy:

  1. WALCZ mały wojowniku !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle już przetrwałeś, walcz dalej...kiedyś tą całą chorobę wymażesz z pamięci. My cały czas, codziennie jesteśmy myślami z Tobą i Twoimi DZIELNYMI rodzicami!!
    Pozdrawiamy Pati i Seba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiktorku po burzy zawsze świeci słońce ,jesteś silny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a po nocy przychodzi dzień a po burzy spokój....walcz czekamy na zwycięstwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiktorku współczuje Ci bardzo,że tak okropnie cierpisz. Ale na tej krętej drodze do zwycięzytwa pewenie tuż za rogiem czeka na Ciebie lepsze samopoczucie.Życze siły,wytrwałości,szczęścia i duuuuużoo zdrówka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Walcz kochany,walcz to musi się udać -wierze że dasz rade💓❤💓

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętaj, to ostatnia górka, później będzie tylko lepiej. Serce mi pęka ale modlę się o Twoje lepsze jutro. Będzie lepiej, wierzę w to z całych sił
    Agata dużo siły Ci życzę!!!! Bądź dzielna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi przykro,naiwnie myślałam,że lekarze zrobią wszystko żeby Ci ulżyć w cierpieniu...Kiedyś Twoja babcia Ania napisała mi w pamiętniku ,że życie nie jest usłane różami tylko kolcami ,ale mimo wszystko pośród cierni rodzą się kwiaty róży.Trzeba wierzyć w lepsze jutro, ból minie. Agato jesteś silna! To kolejny cierń na Waszej drodze,musicie go pokonać jak wiele innych, które już pokonaliście !
    Ciocia Iza

    OdpowiedzUsuń