czwartek, 23 lipca 2015

MAMY CIĘ!

Dostaję wyrok w zawieszeniu. Skazany nie stanowi zagrożenia dla otoczenia, a otoczenie nie stanowi większego zagrożenia dla skazanego. Areszt domowy i spacery w cieniu, to wystarczające środki ostrożności. W poniedziałek mam się stawić na kontrolę. Wtedy prawdopodobnie będą wyniki chimeryzmu ze szpiku i dowiem się czy odstawiamy leki immunosupresyjne, aby szpik dawcy mógł zwalczyć moje komórki. To się tak nawet ładnie nazywa: "przeszczep przeciwko białaczce". Niestety każdy kij ma dwa końce. Odstawienie immunosupresji może skutkować groźnym powikłaniem jakim jest przeszczep przeciwko gospodarzowi. Jestem więc w drodze do domu. Niby fajnie, że w końcu opuszczam szpitalne mury, ale nie potrafię się cieszyć na całego. Nie wszystko jest tak jak być powinno. Wciąż ta cholerna niepewność co w tym moim szpiku się dzieje..
Smażę się w aucie, próbując wydostać z Wrocławia, gdy dzwoni telefon. Moja pani prof! Serce przyspiesza.. Co się dzieje? Toż dopiero wyjechałem,.. A ona,że są już wyniki chimeryzmu . 100% ALLO!!! Ani jednej mojej komóreczki! Nie wierzę własnym uszom! Z takimi wiadomościami, to ja mogę teraz do domu wracać. Nie będzie wstydu pokazać się na ulicy. Przestraszyłem Was ostatnim wpisem? Nie jesteście sami. Sam sobie też nieźle stracha napędziłem! Pozostaje tylko czekać na wyniki choroby resztkowej. Jest to badanie najdokładniejsze i czeka się na nie około trzech tygodni. Jak dobrze pójdzie będę w tym czasie w domku, stawiając się wyłącznie na kontrole. Niestety, wciąż nie jesteśmy w komplecie. Jak na złość Hania podziębiona. Ja więc w domu, a ona oddelegowana do dziadków. Przewrotność losu. Może teraz faktycznie już z górki, ale dlaczego ciągle wiatr w oczy? Zacytuję tu jednak moją mądrą ciocię: "spokojne wody nie kształcą dobrych żeglarzy." Żeglarzem wiec będę ci ja wybitnym!

4 komentarze:

  1. Cudowne wieści. Cieszcie się sobą!!!
    Na powitanie na pewno będą prezenty, nawet dla nieobecnych w domu.... W końcu takie chwile trzeba świętować.

    OdpowiedzUsuń
  2. UFFFF JAKA ULGA !!!!!!! Ty to potrafisz trzymać ludzi w napięciu!!! Spisuj się dobrze w domu, relaksuj i odpoczywaj po tych trudnych chwilach;-) Trzymaj się mocno i życzę Hani szybkiego powrotu do zdrowia żebyście mogli razem poszaleć:-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Umiesz trzymać w napięciu!!!!Teraz zmykaj do domu i ciesz się i regeneruj siły na spotkanie z siostrą.Do szpitala tylko na kontrolę.Szczęścia i uśmiechu dla całej rodzinki 😤😍 pa pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super..wygrales i tego sie trzymaj...

    OdpowiedzUsuń