niedziela, 26 lipca 2015

Wiktor = zwycięstwo

Dziękuję firmie geodezyjnej GPG (z ciocią Agatą na czele!) za zasponsorowanie mi cyklu rehabilitacji. Dzięki systematycznym ćwiczeniom coraz sprawniej fikam. Wprawdzie najpierw muszę nauczyć się siedzieć i nadrobić zaległości, ale ani się obejrzycie, a będę ścigał się z Jaśkiem !

Dziękuję także za pomoc przyjaciołom z Krainy Kangurów. To bardzo miłe, że jesteście z nam, mimo tego, że dzieli nas ocean!

I dziękuję cioci z drugiego końca Polski za upominek widoczny na załączonym obrazku. Zwłaszcza za pamięć o tym, że mam jeszcze siostrzyczkę!


 =



A co u mnie?
Próbuję się odnaleźć w nowej rzeczywistości. Czuję się dobrze, ale jem jak ptaszek. Ptasiego móżdżku nie mam za to z pewnością, więc coraz więcej czasu i energii trzeba mi poświęcić na podanie lekarstw. Łykać ich nie cierpię i wymyślam coraz to nowsze sposoby by się z tego wymigać.  Jutro przede mną kontrola w klinice i mam nadzieję, że moje zaciskanie warg/wypluwanie/wymiotowanie nie wyjdzie mi bokiem i wrócę czem prędzej do domku. Trzymajta kciuki!

6 komentarzy:

  1. Wiktorku śliczny jesteś a oczka masz takie bystre i ładne jak laleczka.Świetnie że czujesz się dobrze:-)Trzymam kciuki żeby było coraz lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest niesamowite jak to mówi mój 4 letni synek jesteś Wiktorku już po przeszczepie i wszystko jest na dobrej drodze do Happy �� Endu życzę powodzenia szczęścia i radości i wszystkiego najlepszego naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki to jest piękny widok :* Oby tak dalej Wiktorku :*!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu się doczekaliśmy zdjęć :) super Wiktorku wygladąsz, taki usmiechnięty chłopczyk :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) Twardy z Ciebie zawodnik bo nie widać po Tobie z jakim ciężkim przeciwnikiem się zmagałeś!! Tak dalej się trzymaj:):)
    Pozdrowienia od Pati i Seby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię widzieć na cudnym kocyku-prezenciku,radosnego i uśmiechniętego:) Nowa rzeczywistość jest sto razy lepsza od poprzedniej !!:) Życzę Ci dużooo zdrowia i apetytu i oczywiście ,żeby wyniki kontrolne były ok.Trzymamy kciuki :)
    Pozdrawiamy
    Kupcowie

    OdpowiedzUsuń