wtorek, 21 czerwca 2016

Zagadka


 ZNAJDŹ RÓŻNICĘ POMIĘDZY OBRAZKAMI:)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tak jest! Sala otwarta! Rodzice nie muszą się już bawić w chirurgów. Wczoraj, w 12 dobie po przeszczepie, mój nowy/stary szpik się odnowił. Oznacza to, że naprodukowałem już ponad 500 granulocytów i mój organizm nie jest już zupełnie bezbronny. Precz z maseczkami! Precz z fartuchami! Precz ze sterylizowanymi ubrankami! 
Dzisiaj dobrych wieści ciąg dalszy. Pozbyłem się bakterii z krwi! 
Jak tak dalej pójdzie.. i nie załapię nic nowego.. i wyniki mi się nie popsują.. i zacznę jeść jak człowiek.. to MOOOŻEEEE w przyszłym tygodniu wyjdę do domu... Aż boję się mówić o tym głośno.. Jednak sam fakt, że ktokolwiek przebąkuje o mojej ewentualnej wyprowadzce, wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)















4 komentarze:

  1. Super! Tak trzymaj i oby do przodu dzielny chłopaku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuch chłopak z Ciebie.Takie wiadomości są fajne i oby tak dalej.Życze Wam powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie widzieć takie uśmiechnięte buźki ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się ciesze :) Zwycięzco dalej do przodu, bo to potrafisz jak nikt inny!

    OdpowiedzUsuń